yto stránky nebyly vytvořeny kvůli osobní prezentaci. Existují jen proto, aby podpořily boj skvělých studentů a učitelů plzeňských práv proti bezpráví a zvůli. Na těchto stránkách budou proto přinášeny důkazy toho, že Fakulta právnická byla a je fungující institucí s dobře zvládnutým systémem výuky a vytvořenými kriterii pro hodnocení studentů (jak pravila zpráva Akreditační komise v červnu 2008). Tvrdit něco jiného je lež.
Doc. JUDr. Milan Kindl, CSc.
Kromě Miluše má dnes svátek i zhruba sedm v Česku se vyskytujících Jergušů, což je slovenská obdoba jména Řehoř, obzvlášť oblíbeného mezi papeži, počínaje Řehořem I. Velikým (samozřejmě, vystudoval práva, historie však aspoň mlčí o tom, zda nakonec nebyl hanebný rychlostudent). Svatý Řehoř (z Tours) sice práva nejspíš nevystudoval, ale jinak se do party se studenty plzeňských práv taky celkem hodí; byl totiž křivě obviněn, ačkoli byl nevinný (a podobně jako v případě studentů plzeňských práv byla jeho nevina nakonec prokázána, i když to trvalo taky dlouho, to víte, středověk je prostě středověk).
Samozřejmě pořád platí, že není třeba hledat zlé úmysly v počinech, které lze vysvětlit obyčejnou blbostí, stejně jako platí menšíkovské, že vážně pronesená pitomost někdy může vypadat dokonce jako důvod k zamyšlení (pročež notorická paní komisní i notorický exministr nespravedlnosti zásadně pronášejí své sentence vážně).
Přesto nám to občas nedá a pod pátečními mraky dumáme, jestli ony nesmírně originální kreace početní i jiné, jimiž nás notorická paní komisní a expohůnkové pana exministra svého času tak zásobovali, přece jen někde nenajdou nějakou inspiraci, v souladu s novým občanským zákoníkem nejlépe středověkou.
Že doba od 22.6.1998 do 16.10.2002 čítá necelé tři roky (univerzitní č.j. R-583–10)? Že od 8.září 2005 do 12.ledna 2006 uplynulo o málo víc než jediný měsíc (0,12 roku neboli 43 dnů, jak pan notorický náměstek objevil pod č.j. R-595–10)? Že třináct dní je 0,3 roku (podle univerzitního č.j. R-594–10 totiž absolventovi, který studoval od od 19.6.2001 do 6.6.2005, chybí do doby čtyř let studia 0,3 roku, neboli čtyři měsíce)?
Že 13 (docentů a profesorů na právech v Olomouci) i 1,5 (docentů a profesorů na jeden filozofický studijní program) je víc než 25 (profesorů a docentů na plzeňských právech), jak geniálně doplnila notorická paní komisní?
Když už jsme u těch svatých, jak kázal svatý Martin (z Bragy): jsou to slova lidí zkažených, trávících život v zločinu, smilstvu a zvrhlostech…čert, který se pojmenoval Mars, se stal pánem svárů a potyček, další odporný čert si zvolil jméno Merkur a od něho vzešly všechny krádeže a podvody. Jména oněch čertů se dávají dnům v týdnu (Saturday po čertovi Saturnovi) i měsícům (mart po čertu Marsovi), ač oni žádné dny ani měsíce nestvořili, byvše ti nejhorší a nejzkaženější mezi Řeky… Podobně se u venkovanů zachoval takový blud, že počátek roku mají prvního ledna, což jest ovšem faleš všech falší…V bibli totiž čteme, že Bůh rozdělil světlo od tmy, a každé správné dělení je napůl, právě tak, jak je tomu 21. března, kdy den má stejně hodin jako má hodin noc. Je tedy 1. leden za počátek roku pokládán z mylné ubohosti a bezbožné zkaženosti, když rok počíná 21. března…
Svatý Martin přitom nebyl žádný právník, na rozdíl od svých pochybných svatých kolegů, ať již šlo o vypečené rychlostudenty práv svatého Jana Nepomuckého či svatého Thomase Mora, o svatého Augustina, který jako právník a učitel představoval typické mafiánské propojení (takže není divu, že čelný marxista Augustin Husák se radši přejmenoval na Gustáva), svatého Vasila, který klidně chodil do třídy s budoucím císařem (mafiánské propojení ještě větší) nebo známé rychlostudenty práv Cyrila a Metoděje.
Prostě bychom měli opustit faleš všech falší a venkovský blud, že počátek roku je prvního ledna a vrátit se v duchu nového občanského zákoníku ke starým dobrým středověkým tradicím, samozřejmě pod patronátem čelné české marxistky, takže návrat do středověku by probíhal korektně a transparentně v duchu pokrokových marxistických zásad a tradic (například oné husákovské, že odpor je třeba rozdrtit, ať to stojí, co to stojí, či jakešovské, že zákon musí jít stranou, je-li zde veřejný zájem, jímž jsou, jak již víme z dopisu notorické paní komisní panu nejvyššímu státnímu zástupci, právě pocity paní předsedkyně). Pak bychom se třeba i dopočítali.